radiostilte - Reisverslag uit Tjova, Namibië van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu radiostilte - Reisverslag uit Tjova, Namibië van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu

radiostilte

Door: Jacob Bijl namens Laura en Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Laura

27 Oktober 2006 | Namibië, Tjova

Beste vrienden en bewonderaars van Laura en Nienke,

Namens Laura en Nienke mag ik jullie vertellen dat het goed met de dames gaat. Ze zitten (en liggen)sinds een paar dagen in hun eigen huisje en ze vinden dat geweldig. Soms is het of Laura online is maar dat is enkel het geval als je dat in haar naam vermeld ziet staan.
Helaas kunnen zij pas 1/2 november weer in Rundu online komen, dus nog even geduld!

Groeten

Nienke en Laura

Hey allemaal! Wij gaan 5,5 maand naar Namibië. Nienke gaat hier stage lopen en Laura zal hier vrijwilligerswerk gaan doen. Wij gaan meewerken aan een ontwikkelingsproject voor aidswezen en hun omgeving van Stichting Philadelphia. Op deze site zullen jullie ons kunnen volgen en proberen wij berichten en af en toe ook foto's te plaatsen. Groetjes, Nienke en Laura

Actief sinds 25 Juni 2006