SAM !!! - Reisverslag uit Tjova, Namibië van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu SAM !!! - Reisverslag uit Tjova, Namibië van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu

SAM !!!

Door: tannie Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Laura

29 September 2006 | Namibië, Tjova

Hier een heel mooi bericht:

ik ben tante geworden van een schat van een neefje Sam !!

GEFELICITEERD Netty en Bert!!!

Sam en Netty zijn gezond.
Tsja Nederland is op dit moment wel erg ver weg :( Maar vrijdag 16 februari rond de middag gaat jullie deurbel ;)
Gelukkig heb ik eindelijk na 12 dagen vol spanning de eerste foto's kunnen zien! Super lief...en dat alleen nog maar van de foto...:)
Ben zo benieuwd!

Lieve Netty en Bert,
geniet van Sam! Mooi dat Sam zondag gedoopt wordt! Het teken dat ook hij een kind van God is wauw!
Geef hem een dikke kus en knuffel van zijn tannie Nienke

PS: Bedankt voor alle felicitaties!

  • 29 September 2006 - 10:17

    Nienke:

    O ja, het lukt me niet om de foto erbij te plaatsen vanuit de mail...

  • 29 September 2006 - 12:06

    Marc:

    hee tante Nienke,
    gefeliciteerd met je neefje. hoop dat alles daar goed gaat. hier prima, getrouwde leven bevalt goed.
    nog even een tip: ik zag dat Laura druk bezig is met het oefenen van haar gitaarkwaliteiten. ik kan me voorstellen dat je dan denkt: ik heb ook wel even tijd voor een hobbie. goed nieuws: jullie zitten vlakbij de kavango rivier. in deze rivier bevinden zich vele vissoorten, waaronder de spectaculaire tijgervis. dus: snij een bamboe tak af, koop wat draad en lets go!
    groetjes, ook van Reina, ook aan Lau!
    Marc

  • 29 September 2006 - 12:28

    Tim:

    Zouden jullie die tafel niet even opruimen?

    En gefeliciteerd.

  • 30 September 2006 - 14:51

    Netty En Bert:

    Gefeliciteerd met je neefje! Hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke en Laura

Hey allemaal! Wij gaan 5,5 maand naar Namibië. Nienke gaat hier stage lopen en Laura zal hier vrijwilligerswerk gaan doen. Wij gaan meewerken aan een ontwikkelingsproject voor aidswezen en hun omgeving van Stichting Philadelphia. Op deze site zullen jullie ons kunnen volgen en proberen wij berichten en af en toe ook foto's te plaatsen. Groetjes, Nienke en Laura

Actief sinds 25 Juni 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 79833

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 16 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: