Aankomst in Tjova - Reisverslag uit Tjova, Namibië van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu Aankomst in Tjova - Reisverslag uit Tjova, Namibië van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu

Aankomst in Tjova

Door: Laura en Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Laura

06 September 2006 | Namibië, Tjova

Beste en lieve nieuwsvolgers,

Laura en Nienke zijn zondag 3 september veilig en al in Tjova aangekomen. De vloer van hun hutje ligt er al en er staan ook al een paar palen.
Dus als alles meezit gaan ze het in Namibië nog meemaken dat ze niet in een tent hoeven te wonen. En slangen hebben ze ook al gezien en het waren geen tuinslangen.

• 07 September 2006 - 22:05

Roel:

Hee, ik kijk naast de site van marjolijn ook effe op die van jullie! heeft iemand anders dat geschreven? maar mooi dat jullie er veilig zijn, behalve die slangen dan. (die kietelen flink denk ik nienke..)
    maar marjolijn zit ook veilig op dr stekkie, dus alle vrouwen in mijn leven hebben het helemaal voor elkaar! Al aan jullie projectjes daar begonnen? of eerst effe lekker inkomen? Laat maar horen!

• 09 September 2006 - 09:54

Anton:

moet je je hut helemaal zelf maken?
    ;p ik zal een zakmes en een paar dvd's sturen van mac gyver, dan kun je nog een paar verdiepingen erop bouwen.

ohja, en we hebben nog drie hele mooie fotos voor je :p schilderij formaat

hoi

• 10 September 2006 - 09:49

Els Kreling:

Hoi Nienke & Laura,
    Fijn te lezen dat jullie op de plaats van bestemming zijn aangekomen! Heel veel sterkte en plezier bij het werk dat op jullie wacht. Geniet ervan en Gods nabijheid gewenst! Leuk om jullie ervaringen en belevenissen te kunnen volgen via deze site.
    Gr. ELS

Nienke en Laura

Hey allemaal! Wij gaan 5,5 maand naar Namibië. Nienke gaat hier stage lopen en Laura zal hier vrijwilligerswerk gaan doen. Wij gaan meewerken aan een ontwikkelingsproject voor aidswezen en hun omgeving van Stichting Philadelphia. Op deze site zullen jullie ons kunnen volgen en proberen wij berichten en af en toe ook foto's te plaatsen. Groetjes, Nienke en Laura

Actief sinds 25 Juni 2006