Aankomst en luxe in Windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu Aankomst en luxe in Windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu

Aankomst en luxe in Windhoek

Door: Laura en Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Laura

30 Augustus 2006 | Namibië, Windhoek

Hi there!

Gistermiddag rond kwart over 12 landde ons vliegtuig op Windhoek, de hoofdstad van Namibie. En dat was 20 minuten eerder dan gepland....en dat voor Afrikaanse begrippen.
De reis is, behalve wat vertraging op het begin, goed verlopen.
Ellen stond ons al op te wachten. Vanaf daar zijn we naar de stad gereden, zo'n 40km, waar we in het huis van een bekende van Ellen logeren.
We blijven hier waarschijnlijk tot zaterdagmorgen, waarna we vertrekken naar Tjova.

Op dit moment zitten we in een shoppingmall in een internetcafe en genieten we nog even heerlijk van de luxe nu het nog kan.
We hebben nog de nodige inkopen gedaan, zoals 4 blousjes voor maar 12 euro!!!! Wie doet ons dat na??
En niet te vergeten hebben we hier vanmorgen als afscheid van Ellen haar broer en vader die terug vlogen naar Nederland een geweldig grote bak met vers fruit en een grote berg softijs er bovenop voor nog geen 1 euro op!! :) Erg vervelend...

't Is hier nu ongeveer 30 graden en een strak blauwe lucht. Je hoort ons niet klagen.

Morgen gaat Ellen ons hier de stad en omgeving nog laten zien. 's Avonds geeft zij een presentatie over Philadelphia aan een groep christelijke motorrijders. Wij gaan dan gezellig mee.

We weten niet wanneer we weer de mogelijkheid hebben om op internet te gaan. Zodra we kunnen horen jullie van ons!

Bye, dag, knuffel, groetjes, liefs

Schrijf ons:
Philadelphia, foundation for orphans in distress, (T30/04)
P.O. Box 1559
Rundu
Namibia

• 30 Augustus 2006 - 13:07

Emmie:

Há meiden!
    Gelukkig veilig en wel aangekomen!! Geniet nog even van deze dagen...voordat jullie verder gaan verterekkenn.. Alvast heel veel plezier en sterkte daar!!
    Ow ja, Nienke, ik zou je nog even op de hoogte houden he of ik m'n rijbewijs heb gehaald.. Nou, ik heb hem hoor!!:D:D gisteren in 1x gehaald!! Dus 't kan niet op!!
    Nou, meiden tot leesze!!
    Groetjes uit het regenachtige Ridderkerk

• 30 Augustus 2006 - 13:14

Nien En Lau:

Gefeliciteerd Emmie!!! Hartstikke goed! Nu lekker scheuren daar door Ridderkerk!

• 30 Augustus 2006 - 13:18

Marlien:

Pfff...gelukkig maar dat jullie er zijn! En ik zag je zwaaien hoor Nienke, toen je overvloog, dat was jij toch, die met dat bruine haar?;)
    nou geniet van deze dagen, van de Afrikaners en niet-Afrikaners, van de natuur, van het eten, van de lange rit zometeen en gewoon van alles!!!
    Ik kijk uit naar jullie volgende bericht!

Dikke knuffels (voorraadje)

• 30 Augustus 2006 - 14:18

Alijanna:

Wat leuk om al zo snel na aankomst iets van jullie te horen, fijn dat alles goed gegaan is! Ontzettend gaar het vliegtuig uitgerold zeker... gelukkig hebben jullie een paar daagjes om te acclimatiseren. Voor daarna: veel succes met alles wat jullie te doen krijgen. Tussen de bedrijven door wel de zomer vieren hè, en het heerlijke afrika in je opnemen! Ik wens jullie een hele mooie tijd. Knuffel, Alijanna

• 30 Augustus 2006 - 15:09

Tim:

Goed om te horen!
    vergeet je Factor 40 zonnebrand niet!

Groeten!

• 30 Augustus 2006 - 16:24

Ben Halbesma:

Wat fijn dat jullie goed overgekomen zijn. Ik plaats dit laatste nieuws nog ff snel. Veel succes.
    See you both, bye bye

• 30 Augustus 2006 - 16:56

Dianne:

Hoi Nienke,

Hartstikke goed om te horen dat jullie veilig in Namibië zijn aangekomen! Eindelijk kun je alles gaan meemaken waar je zo naar uit had gegeken. Heel veel succes en plezier de komende tijd!

Xus,
    Dianne

• 30 Augustus 2006 - 17:21

VaderJacob:

We hebben persoonlijk gecontroleerd of jullie echt weggingen, maar nu zijn we blij en dankbaar dat jullie goed zijn aangekomen. Niet te veel shoppen en ijseten en tot horens.

• 30 Augustus 2006 - 17:22

Eric:

Okay, here we go! Na lang wachten en voorbereidingsstress zijn jullie er! Mooi dat het tot nu toe (nou, poeh) goed gaat. En natuurlijk heel veel succes als het werk straks gaat beginnen. Keep in touch!

• 30 Augustus 2006 - 20:24

Roel:

Hee ladies,
    hebben ze daar ook meller dan? Lekker bij je ijs! Maar goed dat jullie veilig daar zijn aangekomen. Groetjes

• 31 Augustus 2006 - 05:37

Maaike:

Hey meiden,

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Wat fijn dat jullie er al wat eerder waren en zeker dat voor Afrikaanse begrippen :P

Nou heel veel plezier en ik hou jullie pagina in de gaten.

Groetjes

• 31 Augustus 2006 - 08:55

Arja:

Heeee,
    Gelukkig dat jullie er zijn, doe voorzichtig daar en heeel veel plezier!!
    Ik hoop snel weer wat te lezen van jullie, want dat is erg leuk.

Een hele dikke knuffel

Arja

• 31 Augustus 2006 - 10:16

Maarten:

Veel plezier daar, en als jullie een keer tijd hebben mogen jullie best een weekendje langs komen.
    Rummicub meegenomen?

• 31 Augustus 2006 - 12:26

Marja:

Nu ik hier met mn laptopje op de bank zit en er flink wat regen tegen de ramen klettert, voel ik een beetje jaloezie (maar een béétje hoor)..
    Viel spass en denk niet teveel aan ons :)

Dikke knuff

ps.Hebben jullie Pippi al uit?

• 31 Augustus 2006 - 12:51

Marja:

Viel spass en denk niet teveel aan ons :)

Dikke knuff

ps.Hebben jullie Pippi al uit?

• 31 Augustus 2006 - 12:53

Marja:

.. tsja, de meester van groep 7 zei altijd: 'herhaling is de kracht van de reklame' .. :S

• 31 Augustus 2006 - 19:31

Karin Halbesma:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    veel succes daar.
    en de hartelijke groetjes van ons gezinnetje

• 01 September 2006 - 10:29

Minette:

geukkig dat jullie zo'n goede reis hebben gehad. geniet er van. voor je weet is het half jaartje al weer voorbij

• 01 September 2006 - 13:34

Bas:

heeeej, super dat jullie veilig zijn aangekomen
    heel veel suc6 in tjova en we spreken elkaar weer

• 01 September 2006 - 13:38

Nienke:

Super al die berichtjes! We zitten hier met een big smile achter de computer! :)

• 02 September 2006 - 14:17

Siem En Ineke Voorberg:

Echt een leuke website...
    Leuk dat wij het zo kunnen zien wat jullie daar allemaal meemaken.
    En wij houden jullie pagina in de gaten.
    Heel veel succes in de komende tijd!

Ook nog groetjes
    van de andere Merels

• 03 September 2006 - 09:04

Annette:

Lieve Nienke,

Sorry...Annette komt weer eens met een later reactie!
    Natuurlijk wel direct jullie verhaal gelezen, maar een reactie...hmmzz...terwijl ik juist weet dat die reacties je erg goed kunnen doen!
    Heel fijn dat jullie goed aan zijn gekomen! Gaaf wat jullie doen, trots op jullie!

De brief voor jou, nienke, gaat snel de deur uit!

Heel veel sterkte en plezier!

Kus Annette

• 04 September 2006 - 08:59

Fam Uit Nieuwleusen:

Hallo Nienke en Laura,
    Fijn dat julllie goed zijn aangekomen.
    Best spannend allemaal.
    We gaan jullie volgen via deze site.
    Veel succes en de groetjes ven ons allemaal.

• 04 September 2006 - 09:52

Emmie:

Hey hoi!!
    Lees jullie reactie net terug:). Ridderkerk zal ik veilig houden hoor.. eerst 't noorden ff af gaan scheuren..:P
    Nou, veel plezier daaro enne.. tot leesse!!
    Greetz, Emmie

• 04 September 2006 - 21:13

Leni:

Ha Nienke en Laura,
    Jullie zijn er, daar zijn we dankbaar voor. Veel succes nu jullie ècht gaan starten met het werk.
    Brief volgt. Groeten van heel nr 11.

• 04 September 2006 - 21:17

Leni:

Ha Nienke en Laura,
    Brief volgt. Groeten van heel nr 11.

• 10 September 2006 - 15:10

Stefiene:

Heej meiden!
    Ik lees net jullie verhaal! Fijn dat jullie zijn aangekomen, hoe bevalt het nu na zo'n 2weken ?? Super mooi weer natuurlijk;) Nou heel veel plezier en suc6 met het werk dat jullie daar gaan doen!! Dikke kus Stef

• 12 September 2006 - 13:19

Wimgerdathijsenkoen:

Hoi Nienke en Laura,
    Geweldig om jullie zo te volgen, en wat lekker primitief, wij kamperen luxer. Heel veel succes met jullie werk en we zijn benieuwd hoe jullie home er straks uit komt te zien. Veel liefs uit een zeer zonnig Dalfsen.