YES WHOOH visum!!!! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu YES WHOOH visum!!!! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu

YES WHOOH visum!!!!

Door: laura en nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Laura

26 Augustus 2006 | Nederland, Ridderkerk

WAUW YES WHOOOH!!!!

Ja hoor gisteravond de verlossende fax binnen gekregen met het visum voor ons allebei!!! :):):):)

Nu kunnen we maandag echt vertrekken!

• 27 Augustus 2006 - 11:40

Marga:

super!!!

een goeie reis en geniet!
    God bless you!

dikke kus

• 27 Augustus 2006 - 13:59

Arjan:

Gefeliciteerd,

geniet van de tijd dara in Afrika en pas goed op elkaar

• 27 Augustus 2006 - 15:36

Visum WhooH?:

Watvoor visum is dat??

Naja, goede reis :) niet teveel met zand spelen he... dat gaat schuren!

doeg Tim :o

• 27 Augustus 2006 - 17:19

Laura:

Een visum voor werk- en studievergunning. En dat zand schuurt maakt niet uit, kunnen we gelijk lekker scrubben ;-)

• 27 Augustus 2006 - 21:47

Lisette:

Geweldig! Goede reis en geniet daar.

• 28 Augustus 2006 - 19:05

Eric:

Tja, jullie zullen al wel onderweg zijn. Maar ik wens jullie evengoed een goeie reis en een heel mooie tijd in Namibië. Gelukkig gaat God weer 'mee op reis'. Ik hoop dat Hij goed voor jullie zorgt (daar ga ik in ieder geval voor bidden...)

• 29 Augustus 2006 - 17:26

Klaas:

Van harte!

En zet hem op daar

• 30 Augustus 2006 - 09:02

Marjolijn:

Ik zal jullie missen, ben benieuwd of jullie er al zijn en hoe de reis is verlopen tot nu toe.
    Pas goed op elkaar
    Liefs

Nienke en Laura

Hey allemaal! Wij gaan 5,5 maand naar Namibië. Nienke gaat hier stage lopen en Laura zal hier vrijwilligerswerk gaan doen. Wij gaan meewerken aan een ontwikkelingsproject voor aidswezen en hun omgeving van Stichting Philadelphia. Op deze site zullen jullie ons kunnen volgen en proberen wij berichten en af en toe ook foto's te plaatsen. Groetjes, Nienke en Laura

Actief sinds 25 Juni 2006