Visum.... - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu Visum.... - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu

Visum....

Door: laura en nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Laura

23 Augustus 2006 | Nederland, Ridderkerk

Ok...het visum was geregeld en betaald en het zou al een tijdje geleden naar mij (Nienke) gemaild worden. Na een paar keer erachteraan bellen ist nog steeds niet op de mail verschenen...
Het begint nu wel wat spannend te worden hoe dit gaat lopen. We gaan er vanuit dat dit het gevolg is van het Afrikaanse tempo en dat we het visum nog krijgen.
--> wordt vervolgd.

We weten inmiddels al hoe de eerste week er ongeveer uit komt te zien.
Dinsdagmiddag hopen we aan te komen op Windhoek. Daar worden we opgehaald door Ellen. Zij is de Nederlandse maatschappelijk werkster waar we bij gaan werken.
Dan blijven we in Windhoek tot vrijdag (ik denk 's morgens vroeg) en vertrekken dan met de auto naar Ndurukoro, waar we waarschijnlijk zaterdag aankomen.
Als het donker is kan je namelijk daar niet rijden i.v.m. alle dieren.

groetjes

• 24 Augustus 2006 - 14:39

Marja:

wat spannig zeg!! hopelijk dat alles goed komt .. EN SNEL!!

• 26 Augustus 2006 - 07:52

Matthijs & Emmie:

Há Nienke & Laura!

Nog ff en dan zijn jullie uit t koude kikkerlandje voor n paar maanden.
    Helaas kunnen we er morgenavond niet bij zijn, zal vast wel n leuke en gezellige avond worden!!
    Heel veel plezier en sterkte daar enne.. tot.. als jullie weer terug komen!!

Groetjes Matthijs & Emmie

Nienke en Laura

Hey allemaal! Wij gaan 5,5 maand naar Namibië. Nienke gaat hier stage lopen en Laura zal hier vrijwilligerswerk gaan doen. Wij gaan meewerken aan een ontwikkelingsproject voor aidswezen en hun omgeving van Stichting Philadelphia. Op deze site zullen jullie ons kunnen volgen en proberen wij berichten en af en toe ook foto's te plaatsen. Groetjes, Nienke en Laura

Actief sinds 25 Juni 2006