foto, mobiel en adres - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu foto, mobiel en adres - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu

foto, mobiel en adres

Door: laura en nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Laura

14 Augustus 2006 | Nederland, Ridderkerk

Ha!

Hier een kort berichtje van ons.
Sinds ons laatste bericht is er weinig veranderd eigenlijk... behalve het ik-wil-nu-vertrekken-gevoel dat begint nu steeds meer te komen!
Nog 14dagen vanaf vandaag...

Willen jullie (de 26e) een foto van jezelf meenemen zodat we onze tent/huisje kunnen behangen en jullie 's avonds allemaal weltrusten kunnen wensen ;)

Voor de rest...wat kunnen we nog meer vertellen...ja, omdat onze telefoons daar niet werken zijn we maandag 28 augustus vanaf ongeveer 13.30 uur mobiel niet meer bereikbaar...
We vinden het wel erg leuk om wat van jullie te horen. Je kan mailen, hier een bericht plaatsen of ouderwets via de post iets sturen!

Ons postadres is:

Philadelphia, foundation for orphans in distress (T30 / 04)
P.O. Box 1559
Rundu
Namibië

Het is zo dat we ongeveer 2x per maand de mogelijkheid hebben om op internet te gaan en de postbus te legen omdat dit best een end rijden is. Dus onze reactie zal niet erg snel zijn ;)

Tot de 26e!

• 21 Augustus 2006 - 17:29

Tonny:

Hey Nienke,

Jij hebt het ik wil nu vertrekken gevoel maar weet je wat voor gevoel ik heb? Arja kom maar gauw thuis gevoel. haha.
    Hé ik wens jullie heel veel plezier daar en we horen wel weer een keertje van je. Misschien nog wel op schiphol. haha

Groetjes Tonny.

• 22 Augustus 2006 - 16:53

Klaas:

Ook live from brasil de hartelijke groeten en heel veel succes met de verdere voorbereidingen!

• 23 Augustus 2006 - 18:55

Lianne:

een heel goeie reis en tijd gewenst!
    x me

• 23 Augustus 2006 - 18:55

RvjL:

GROEPSKNUFFEL!!!

• 23 Augustus 2006 - 18:56

Nienke:

SUPER! haha

Nienke en Laura

Hey allemaal! Wij gaan 5,5 maand naar Namibië. Nienke gaat hier stage lopen en Laura zal hier vrijwilligerswerk gaan doen. Wij gaan meewerken aan een ontwikkelingsproject voor aidswezen en hun omgeving van Stichting Philadelphia. Op deze site zullen jullie ons kunnen volgen en proberen wij berichten en af en toe ook foto's te plaatsen. Groetjes, Nienke en Laura

Actief sinds 25 Juni 2006