Tijdelijk-weg-feest !! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu Tijdelijk-weg-feest !! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu

Tijdelijk-weg-feest !!

Door: Laura en nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Laura

28 Juli 2006 | Nederland, Ridderkerk

Familie, vrienden, sponsors, iedereen,

Wij hopen 28 augustus weg te vliegen naar Namibië om daar stichting Philadelphia te ondersteunen voor bijna een half jaar.

Dat vinden wij natuurlijk erg leuk, maar dat betekent ook dat wij jou een half jaar niet zien en ja dat vinden wij jammer!

Maar…

…afscheid nemen bestaat niet…

…daarom houden wij een ‘tijdelijk-weg-feest’!!

DUS zaterdag 26 augustus vanaf 16.00 uur hopen wij jou nog even te spreken, een hapje en drankje aan te bieden om je maag te vullen en een handje te schudden bij Nienke thuis aan de Meerkoet 12 in Ridderkerk.
Uiteraard staat de deur de hele avond open!

Liefs Laura en Nienke

  • 02 Augustus 2006 - 18:51

    Marga:

    tis maar wat je onder afscheid nemen verstaat... ;)
    maar omdat het jullie feestje is, zal ik het een tijdelijk-weg-feest noemen hoor! :)

    ik hoop in elk geval van de partij te zijn!

    liefs Marga

  • 02 Augustus 2006 - 18:59

    Nienke:

    afscheidsfeest= laatste feestelijke bijeenkomst en tsja daar gaan we niet vanuit...

  • 12 Augustus 2006 - 16:30

    Marjolijn:

    Als jullie (Laura) op mijn site kijken, dan moet ik natuurlijk ook laten weten dat ik die van jullie ook zal bekijken! :)
    Haha
    Heel veel succes en plezier daar ik zal aan jullie denken, en ik zal jullie missen!
    (Maar eerst nog een weekendje kamperen ;))
    Kus

  • 12 Augustus 2006 - 17:37

    Herman:

    Nou meiden, nog een paar weekjes en jullie kunnen mijn foto in jullie eigen huisje ophangen. Kzal hem meenemen hoor de 26e.

  • 14 Augustus 2006 - 13:23

    Marlien:

    I'll be there!
    Al zenuwlappig aan het worden?
    Tot de 26e!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke en Laura

Hey allemaal! Wij gaan 5,5 maand naar Namibië. Nienke gaat hier stage lopen en Laura zal hier vrijwilligerswerk gaan doen. Wij gaan meewerken aan een ontwikkelingsproject voor aidswezen en hun omgeving van Stichting Philadelphia. Op deze site zullen jullie ons kunnen volgen en proberen wij berichten en af en toe ook foto's te plaatsen. Groetjes, Nienke en Laura

Actief sinds 25 Juni 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 79839

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2006 - 16 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: