Visum is rond - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu Visum is rond - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Nienke en Laura - WaarBenJij.nu

Visum is rond

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Laura

25 Juli 2006 | Nederland, Ridderkerk

Goed nieuws: we hebben een bevestiging gekregen dat ons visum voor de eerste 3 maanden geregeld is!
We kunnen dus écht vertrekken de 28e...

Het aftellen gaat nu echt beginnen, nog 5 weken en dan hopen we op 't vliegveld van Windhoek, de hoofdstad van Namibie, te landen. We hebben er al onwijs veel zin in, helemaal nu we de laatste dingetjes nog moeten regelen, kopen en allerlei berekeningen over onze koffer moeten laten gaan zodat ie niet over de 20kg komt...lastige opgave... :)
Vanaf het vliegveld is het nog zo'n 900km naar het kamp Ndurukoro waar wij gaan wonen. Het is op dit moment nog niet helemaal duidelijk hoe, maar waarschijnlijk worden we van het vliegveld opgehaald om dan nog 2 dagen met de auto op de plaats van bestemming aan te komen.

Dat is het nieuws tot nu toe.
Je hoort weer snel van ons!

Laura en Nienke

• 25 Juli 2006 - 14:54

Bas:

goed bezig (Y)
    is dat dan zo'n groot land, dat je nog 900 km moet rijden voordat je dr bent?? veel suc6 met de rest van het regelen

• 25 Juli 2006 - 15:07

Ellen Van Den Berg:

Leuk hoor zo'n site. We zien erg uit naar jullie komst en zullen nog een duidelijke email met antwoorden sturen. Heel veel sterkte met de laatste voorbereidingen!!

• 25 Juli 2006 - 20:09

Piet Van Den Berg:

Prachtig dat jullie al zo snel kunnen vertrekken.We zien jullie dan nog net in Windhoek want ik hoop op 8 augustus, samen met zoon Han, ook naar Ndurukoro te gaan.Op 30 augustus vertrekken wij weer.
    Sterkte met de voorbereidingen en een goeie reis en veel succes en plezier bij Phil.
    Groeten.

• 26 Juli 2006 - 15:38

Dianne:

Hoi Nienke!!

Graag wil ik je ontzetend veel succes, sterkte en plezier wensen voor de aankomende reis en de lange (leerzame) tijd die je daar zult blijven. Doe voorzichtig! Ik hou je site bij. Erg leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven daar...

Groetjes xxx
    Dianne

• 26 Juli 2006 - 15:40

Annette En Arja:

wat cool zeg
    erg leuk dat we jullie kunnen volgen. annette is er nu niet die is met een kindje in jet ziekenhuis, maar ik weet zeker dat je de groeten van haar moet hebben. dus bij deze veel succes nog met de voorbereidingen en we bidden voor jullie
    heel veel liefs vanuit Uganda van Annette en Arja

• 28 Juli 2006 - 09:37

Henry En Femmie:

veel succes met de voorbereidingen, we zullen de site volgen. we zijn erg benieuwd

Nienke en Laura

Hey allemaal! Wij gaan 5,5 maand naar Namibië. Nienke gaat hier stage lopen en Laura zal hier vrijwilligerswerk gaan doen. Wij gaan meewerken aan een ontwikkelingsproject voor aidswezen en hun omgeving van Stichting Philadelphia. Op deze site zullen jullie ons kunnen volgen en proberen wij berichten en af en toe ook foto's te plaatsen. Groetjes, Nienke en Laura

Actief sinds 25 Juni 2006